Er werd gevraagd een logo te ontwerpen voor de Mission75 awards met als inspiratie de "Zapp awards". Hierna moest ik voor de WebPage aansluitende logo's maken
De verschillende divisies van Renewi hadden aparte doelstellingen en daar moest ook een logo bij.
Iedereen binnen Renewi moet betrokken worden bij Mission75, dus ook de vrachtwagenchauffeurs en kraanmachinisten. Hiervoor moesten andere uitingen gemaakt worden omdat deze doelgroep veelal laaggeletterd is. Hiervoor zijn verschillende visualisaties gemaakt, gebaseerd op het onderzoek, voor de narrowcasters en posters om op de locaties van de doelgroep te tonen.
Renewi was verantwoordlijk voor het afval tijdens het afvalvrije MVO NE22 event op de beurs van Berlage. Hiervoor moest het duidelijk zijn voor de bezoekers in welke container het afval hoorde. De bezoekers werden geïnformeerd via de mail en de banners op het event.
Voor de aankondiging van het Mission75 event zijn meerdere communicatieve uitingen gemaakt om de doelgroep te stimuleren om zich aan te melden, zowel in het Frans, Engels en Nederlands. Ze werden getoond op het Intranet (banner), de narrowcasters (animatie en poster) en staande banners op verschillende locaties.
De doeken van de Mission75 stand op het Renewi Helden Festival zijn ontworpen om de stand te onderscheiden van de rest en de doelgroep aan te trekken. Hiernaast waren er prijzen te winnen en moest er een vloermat gemaakt worden.
Vragen over de gedachtegang achter bepaalde uitingen? Stuur gerust een bericht of e-mail.
Thank you!