De Oplossing
Het product, ontworpen naar de huidige interieur trends, past het principe van faraday toe, waardoor het elektromagnetische signalen van binnen- en buitenaf blokkeert. Hierdoor kan de sleutel niet meer uitgelezen worden en ligt het veilig voor keyless entry dieven
Met een productieprijs van 15 euro en verkoopprijs van gemiddeld 75 euro gebruiken we 10% van de omzet voor marketing. Bij 4.000 sales bereiken we het break-even punt. We willen gaan lanceren in september waarbij het ons doel is in de koopmaand december bekendheid te hebben onder de doelgroep, en daarbij een omzet te halen van 22.000 euro.



Bewegingsredenen 
tor. is een bedrijfje dat is opgezet tijdens mijn specialisatie Creative Industries. Met drie andere studenten is dit concept in acht weken opgezet en uitgewerkt, om vervolgens af te ronden met een 9,5 als cijfer en 30 duizend euro aan waarde investeringen.

Uiteraard zit hier een compleet businessplan bij, inclusief sales-strategie en customer approach in de vorm van een cross-mediale campagne. Interesse? Laat uw gegevens achter. 
Submit
Thank you!
Eerdere ideeën en renders
Back to Top